Need For Speed Illegal Racing   -   nfs.gportal.hu

Hírek        Vendégkönyv       Shift 2      Hot Pursuit          World        Shift        Undercover        Régebbi Részek

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü

 


Hírek
Vendégkönyv
Oldalról
Szerkesztőség


  

Kattints ide, és állítsd be az oldalt kezdőlapnak!

Bookmark and Share 

 
Partnerek

Van kedved bannercserére ?

Ha igen Kattints ide!

 


 

Az oldal bannerje:

 
További oldalak
 
Látogatottság
Indulás: 2010-08-20
 
Hírek
Hírek : Jön az NFS Shift 2 - Megjelenés: Március 24-25

Jön az NFS Shift 2 - Megjelenés: Március 24-25

kingracer.hu  2011.02.25. 01:32

  Hamarosan jön az NFS Shift 2! SODor cikkéhez kattints a továbbra! 


 Arra vállalkoztam, hogy megpróbálom összefoglalni mindazt, amit eddig tudunk a Shift 2 Unleashed-ről, a különböző előzetesekből, valamint az eddigi információkból írni egy előzetest.

Versenyek és helyszínek
A Shift 2-ben ezúttal valós versenysorozatokban tehetjük próbára tudásunkat úgy, mint pl.: GT1, GT2 és GT3 futamokon. 50 versenyhelyszín kap helyet a játékban a klasszikusok mellett (Spa-francorchamps, Silverstone) olyan pályákon is száguldhatunk majd, ahol a korábbi részben nem tehettük ezt (pl.: Bathurst).
Pontosan még nem tudjuk, hogy milyen versenytípusok lesznek, várhatóan lesz normál verseny, drift, esetleg Time Attack mód, de újdonság lesz a megjelenő Driver Duel Championship, amiről még nem árultak el semmit se a készítők.

 

A versenyek valódi izgalmakat fognak tartogatni. Nem csak az okosabb gépi ellenfelek, az átdolgozott fizikai motor okoz majd meglepetéseket számunkra, hanem a változó időjárás és napszak. Három különböző napszakban vezethetünk, nappal, éjszaka és szürkületben. Minden bizonnyal az éjszakai futamok tartogatják majd a legtöbb izgalmat, hiszen ezúttal az éjszaka, valóban a koromsötét éjszakát jelenti. A pályából semmi mást nem fogunk látni, mint amennyit az autók reflektorai megvilágítanak belőle. Egy ilyen futamon, az első fényszórók elvesztése bizony egyben azt is jelenti, hogy elveszítjük virtuális látásunkat. Ilyenkor két dolgot tehetünk, vagy újraindítjuk a futamot, és óvatosabban vezetünk, vagy óvatosan vezetünk és követjük az előttünk lévőt, de így is súlyos másodperceket veszíthetünk, és azért valljuk be, vaksötétben egy teljes futamot végigvezetni, elég kemény menet, és komoly kihívást jelent még a legprofibb szimulátor rajongóknak is.
 

A versenyek során ügyelnünk kell arra is, hogy a pálya állapota (akárcsak a valóságban) folyamatosan változik. Az aszfaltcsíkra újabb és újabb gumirétegek rakódnak, ettől nő a tapadás. Viszont egy komolyabb baleset után a törmelékek ott maradnak a pályán (valószínűleg a pályamunkások szabadnapon lesznek a Shift 2-ben), sőt a gumifalba csapódott autók is ott maradnak a pálya szélén, a verseny végéig, így erre is ügyelnünk kell. Kerülgetnünk kell majd a pályára került törmeléket, hiszen nem túl egészséges ha egy apró szárnydarabot elkapunk 250km-es óránkénti sebességgel. 

Jutalmazás
A fejlesztők meghagyták a Shift tapasztalati rendszerét, eddigi információink alapján nem nagyon nyúltak hozzá. Ugyanúgy kapjuk majd az XP-t, ha óvatosan vezetünk, vagy éppen kijjebb tessékeljük a másikat a pályáról. A jutalmazási rendszert azonban összekötötték az új-generációs Need for Speed-ek DNS-ével, az Autolog rendszerrel. Így már azért is kapunk tapasztalati pontot, ha megdöntjük egy barátunk idejét.

 

Gépi ellenfelek
A Slightly Mad Studios azt ígérte, hogy az MI sokkal fejlettebb lesz, mint eddig bármikor. A gépi ellenfelek ezúttal valódi sztárpilóták lesznek, akiknek viselkedését teljes mértékben lemodellezték, így a virtuális versenyeken – az ígéretek szerint - ugyanúgy fognak viselkedni, akárcsak a valós életben. Ellenük versenyezni igazi kihívás lesz. A gépi ellenfelek ráadásul karrierünk során folyamatosan szemmel fognak minket tartani, ergo amit csinálunk a pályán, az később kihatással lesz a többi versenyre. Ugyanis az MI ellenfelek sebességünkhöz, tudásunkhoz és pályán nyújtott teljesítményünkhöz igazítják saját agresszivitásukat, sebességüket és teljesítményüket. Tehát elmondható, hogy minden tekintetben sokkal emberibbek lesznek a gépi ellenfelek. Ebbe nem csak az tartozik bele, hogy sokkal ügyesebbek lesznek, épp ellenkezőleg! A gépi ellenfelek is ugyanúgy elnézhetik a féktávot, válthatnak rosszul, eshetnek le az ideális ívről, akárcsak a valódi versenyzők, ők is hibáznak időnként.

Autók, fizika, törés
145 autó közül választhatunk majd, az autók tuningolhatóak és bizonyos mértékben testreszabhatóak lesznek. A versenyek előtt az adott időjárási körülményekhez állíthatjuk autónkat, majd a beállításokat, akárcsak a ProStreet-ben, elmenthetjük, hogy később előhívhassuk azokat. A beállítások kezelésénél is szemmel tartották azt a célt, hogy mind a kevésbé szimulátoros, mind a hardcore szimulátoros játékos réteg megtalálja a kedvének való beállítási lehetőségeket. Előbbiek valószínűleg gyorsan túl akarnak majd esni ezen a procedúrán, így pár csúszka húzgálásával le is tudják ezt, míg a hardcore szimulátor rajongók a kocsi felfüggesztését, rugózását, a szárnyak állását, a keréknyomást és hasonló finomságokat is módosíthatnak majd. 

Versenygépünket matricák segítségével kicsit csinosíthatjuk is, így egyedibbé varázsolva azt. Arról egyelőre nincs információnk, hogy mennyire lesz részletes a vizuális tuning.

A törésmodell, mint elmondták, sokkal részletesebb lesz, mint a konkurenseké (GT5 és Forza 3). Ráadásul a törések nemcsak esztétikai hibát fognak jelenteni autónkon, hanem bizony kihatással lesz az autó viselkedésére és a versenyen nyújtott teljesítményünkre. Akár a legkisebb sérülés is komoly gondokat okozhat elég, ha csak a fent említett éjszakai futamokra gondolunk.

A fejlesztők ezúttal a maximumot hozták ki a fizikai motorból, ami elmondásuk szerint a gumi hőmérsékletét, annak kopását és a gumira ható G-erőket is képes lekezelni.
A fizikához tartozik, bár látványnak sem utolsó a belső nézet továbbfejlesztése. Már a Shift-ben is lenyűgözött mindenkit az újfajta HUD és belső nézet, amit ezúttal továbbtökéletesítettek a SMS-nél, amit Helmet Cam-nak, azaz sisak kamerának neveznek. Lényegében arról van szó, hogy úgy érezhetjük magunkat, mintha valóban egy bukósisak mögül néznénk a pályát. A fej mozgása is lemodellezésre került, így ugyanúgy mozog a különböző G-erők hatására, akárcsak az igazi versenyző feje, ráadásul az ideális ívet is követi a kamera, így biztos, hogy pontosan annyit látunk, akárcsak a valóságban. A belső nézet így minden bizonnyal olyan élményben fog részesíteni minket, amiben még nem volt részünk.
Azt is meg kell említenünk, hogy az autók törése és kezelhetőségük nehézsége nagyban függ attól is, hogy milyen fokozaton játszunk a játékkal. Ezúttal belekerül a Shift-ből hiányolt Elite mód, amelyben maximálisan magunkra vagyunk utalva. Állítólag ez nyújtja majd a legvalósághűbb vezetési élményt, és a legnagyszerűbb az egészben, hogy még bukósisakot se kell a fejünkre tuszkolnunk.

Audiovizuális élmény
A Need for Speed minden részének grafika és hangeffektek terén sosem kellett szégyenkeznie és ez alól a Shift 2 sem lesz kivétel. Az éjszakai versenyek, a szürkület vagy az időjárás változás, mind-mind olyan hangulati elem, amely csak továbbfokozzák a játék élvezeti értékét. A tökéletes motorhangok, és egyéb apró zörejek pedig még inkább elhitetik a játékossal, hogy ott dübörög a háta mögött a több száz lóerős V-motor, és valóban egy verseny kellős közepén van.

Összegzés
Ha csak az ígéretek fele lesz igaz, akkor is egy remek játékot fogunk kapni márciusban. Reméljük, hogy ez a rész is hozzájárul ahhoz, hogy az utóbbi időben kissé megtépázott Need for Speed franchise talpra álljon és újabb rajongókat szerezzen magának.

 

Még nincs hozzászólás.
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!